A TEAPOINT TERMÉKEK JÓTÁLLÁSÁRA VONATKOZÓ INFORMÁCIÓK

Szolgáltató betart minden, a Magyar Köztársaság jogszabályaiban előírt jótállási és garanciális kötelezettséget.

GARANCIA / JÓTÁLLÁS

A www.teapoint.hu webáruház a weáruházban megtalálható termékektől függően (továbbiakban: a “Termék”) a vásárlás dátumától számított jótállást vállal, amit a számla felmutatásával igazolhat. A vállalt jótállás időtartama minden jótállással rendelkező terméknél fel van tüntetve. A TEAPOINT sem jogszabály sem szerződés alapján nem köteles jótállásra az olyan napi fogyasztási termékek esetében, mint a szálas teafű vagy a kandiscukor. Meghibásodott készüléket a www.teapoint.hu webáruház logisztikai központjába kérjük eljuttatni (Jaka Trade Kft. - 1097 Budapest, Táblás utca 36-38.) a kiszállított termék mellé helyezett, kitöltött Visszaküldési formanyomtatvánnyal, valamint az eredeti számlával együtt. Garanciális csere esetén a csere termék kiszállítását a www.teapoint.hu webáruház állja. Ha a javítás vagy csere a 60 napos határidőből kicsúszna, úgy vásárlóinknak a régi készülék helyett, egy új készüléket adunk. Garanciális kérdése esetén egyeztessen ügyfélszolgálatunkkal a 06 30 / 441 1280 telefonszámon.

ELÁLLÁS / CSERE

Vásárlástól való elállás esetén a megvásárolt terméket csak eredeti, sérülésmentes állapotban, az eredeti számla, valamint a kitöltött Visszaküldési formanyomtatvány visszaküldése mellett cseréljük ki vagy vesszük vissza. Egyes termékekre jellegüknél fogva nem érvényes az elállás joga. Nem szolgáltatható vissza élelmiszer, amennyiben a fogyasztó a terméket védő közvetlen csomagolást megbontotta és/vagy a terméket védő közvetlen csomagolást felsértette vagy szennyeződést okozott rajta és/vagy megkezdte rendeltetésszerű használatát, hisz így a termék higiéniai/egészségügyi minősége már nem garantálható. A vásárló nem gyakorolhatja az elállási jogát az olyan termékek esetében amelyek felbontás után romlandóak vagy minőségüket rövid ideig őrzik meg. Amennyiben a fogyasztó nem nyitotta/bontotta meg ezen termékek közvetlen csomagolását és nem szennyezte be azt, úgy elállási jogát az általános szabályok szerint gyakorolhatja. Elállás esetén az átvételtől számított 14 naptári napon belül kérjük visszaküldeni részünkre a terméket a logisztikai központunkba (Jaka Trade Kft. - 1097 Budapest, Táblás utca 36-38.), ellenkező esetben már nem áll módunkban kicserélni, visszavenni. A postai úton visszajuttatott termékeket könyvelt küldeményként, (lehetőség szerint ajánlott, mindenképp elsőbbségi és LNK szolgáltatással kiegészítve) megfelelő külső burkolattal ellátva, a számlával együtt adja fel. A Vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A www.teapoint.hu webáruház semmilyen módon nem felel a Posta által elvesztett, vagy a szállítás közben bármilyen módon keletkezett károkért. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a vásárló kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő. A Vevő elállása esetén 30 napon belül a termék vételárát levásárolhatja bármilyen más termékünkre, illetve ha nem talál megfelelő terméket, akkor a a 30 nap lejáratától számított további 14 napon belül a vételárat visszafizetjük a részére. A www.teapoint.hu webáruház mindaddig visszatartja az elállással érintett termék vételárát és a szállítási költséget, amíg a fogyasztó vissza nem szolgáltatta részére a terméket.

HIBÁS TELJESÍTÉS

Amennyiben hibás teljesítés történt (nem azt a terméket kapta amit rendelt), lehetősége van értékegyeztetés mellett megtartani a kézhez kapott terméket vagy az eredetileg megrendelt termék cseréjére. A visszaszállítás költségét és a csere termék szállítási költségét a www.teapoint.hu webáruház viseli.

TARTOZÉKOKKAL KAPCSOLATOS TUDNIVALÓK

Minden általunk forgalmazott mechanikus kiegészítőre hat hónap garanciát vállalunk. Esetenként ideiglenes termékhiány előfordulhat, amiért felelősséget nem tudunk vállalni! A feltöltött képek csak illusztrációk!

MIRE NEM VONATKOZIK A JÓTÁLLÁS?

A szerződéses jótállás nem terjed ki azokra a károkra, amelyek a karbantartás hiányából, illetéktelen beavatkozásból, változtatásokból, nem rendeltetésszerű használatból, rongálásból vagy illetéktelenül végzett javításokból erednek.
A jótállás nem terjed ki, többek között, a további hibákra vagy károkra:

  • a Termék rendeltetésének nem megfelelő illetve nem szokásos használatából eredő meghibásodásokra és károkra;
  • a helytelen használatból, balesetből vagy hanyagságból eredő meghibásodásokra és károkra és a nem kompatibilis eszközökhöz történő rákötés esetén;
  • a helytelen kipróbálásból, használatból, karbantartásból, üzembe helyezésből, módosításból, jogosulatlan vagy módosított, illetve megváltoztatott szoftver-alkalmazásból eredő hibákra vagy károkra;
  • azokra a Termékekre, amelyeket a teljesítményüket károsan befolyásoló módon szereltek szét és javítottak meg, illetve oly módon, amely nem teszi lehetővé a készülék megfelelő vizsgálatát és bármilyen jótállási igény igazolását, kivéve, ha javítás a Gyártó szakszervizében történt;
  • a rendeltetésszerű használat során bekövetkező karcolásokra vagy egyéb károsodásokra a készülék felületén,
  • a rendszeres karbantartás vagy a rendeltetésszerű használat során elkopott alkatrészekre.